január 21, 2016

Google Ads kampánykezelés

A Google Ads (korábbi nevén AdWords) kampányok nagy előnye, hogy pontosan mérhető a sikerességük, egyértelmű, hogy releváns látogatók érkeztek-e a weboldaladra és az is, hogy történt-e konverzió, tehát ajánlatkérés, vagy vásárlás az Adsnek köszönhetően.

Miért bízhatod rám a Google Ads kampányaidat?

Google által minősített Google Ads szakértőként az elmúlt években sok millió (!) releváns Ads kattintást és ebből létrejövő konverziót idéztem elő. Szinte minden szegmensben dolgoztam már, a legkülönbözőbb termékeket hirdettem az Adsben, sikerrel.

Olyan tapasztalatot szereztem a munkáim által, hogy mára a nevem a biztosíték arra, hogy megbízható, minőségi munkát készítek.

Tudom, hogy az előre meghatározott ügyfélcélok alapján milyen kampányokat kell készítenem és azok mitől lesznek jobbak a konkurensed hirdetéseinél.

Munkáim által a szakmán belül is elismernek, évente több száz embernek tartok tréningeket és konferenciákon adok elő az AdWords-ről.

Milyen Ads kampányokat készítek?

  • Keresési kampányokat, amikor a Google keresőjébe beírt releváns kifejezésekre jelenik meg a weboldalad hirdetése.
  • Display kampányokat, amikor a célzási beállításoktól függően különböző weboldalakon jelenik meg a (képes) hirdetésed
  • Remarketing kampányokat, amikor azoknak jelenik meg a hirdetésed, akik korábban már jártak a weboldaladon, de nem vásároltak, vagy nem kértek ajánlatot.
  • You Tube kampányokat, ha szeretnél a videós megjelenéseiddel még nagyobb népszerűségre szert tenni.
  • Performance Max kampányokat, melyek a Google bármely platformján megjelenítenek hirdetéseket. Különösen ajánlom a webshoppal rendelkezők figyelmébe és a kifejezetten leadgenerálás céllal hirdetőknek.

És ezeken túl még számos hasznos célzási lehetőséget rejt az AdWords, amiket a te céljaid alapján alkalmazunk majd.

Hogyan tudsz tőlem ajánlatot kérni Google Ads kampányod kivitelezésére?

Küldj e-mailt a linda@lindcom.hu címre és hamarosan válaszolok az ajánlatkérésedre!

A kampányfelépítés és a havi kezelés ára mindig az adott feladat összetettségétől függ.

A felépítés díja 120.000 Ft – 250.000 Ft + ÁFA ár között lesz. Ez magában foglalja az első hónap teljes optimalizációját is. A második hónaptól 80.000-180.000 Ft + ÁFA közötti kampánykezelési, optimalizálási árra számíthatsz.